hundvakt

fan vad man är hundvakt då. hunden kan inte vara hemma i två minuter innan han börjar skälla så grannarna klagar. aja. skola imorgon, dock bara en lektion så ska ner på stan när jag har håltimma i två timmar. byta lite saker och kolla på lite saker.

var ute med ludde förut i två timmar. sjukt. hittade inte ut från ett spår jag var i, gick och gick men kom aldrig fram till nått ljus (lyktstolpe) men sen gjorde jag det. hihi. gick till mamma och hämtade mina skor, sen fick pappa komma och hämta oss. stackars hund är 5 år, orkar ju inte gå så långt.. inte jag heller. var död typ när jag kom till mamma.

aa, nu ska jag sova iallafall & kolla på tre kronor, bästa.
sov så sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0