skolan, haga, samhäll ..

asså. tycker inte alls om min klass.. känner mig så mobbad haha.. ska prata med syv imorgon & byta till Julias klass, andra s1 klassen :)

hoppas att det löser sig! ♥

idag har jag varit på stan med Jonna från klockan 1 till klockan halv 7. aa, en lång dag på stan kan man lugnt säga. har handlat för ungefär 1 & 5. shame on me! -.-

väntar på att pappa ska komma hem med min pizza (banan, curry & annanas) hatar att äta så sent! sen ska vi kolla på fångarna på fortet! 

imorgon börjar jag vid klockan 10 över 8 sen har jag hål i 3 timmar & 10 minuter. aa, lite segt eller? ska ner på stan då & fixa lite som ska bytas och så : )

visar snart vad jag köpt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0