blandat


vadå smilegropar? vadå ryskmössa? vadå söt?

haha.. fastnade absolut inte på bild idag. tog as många! kollade på skor förut med pappa, men hittar inga jag vill ha? åå, blir frustrerad!

nu ska jag fixa en sak tills imorgon, fick nämligen reda på att jag ska redovisa imorgon. a, kul! sen ska jag kolla på ung&bortskämd, missade det. hell.

sen blire att sova, ska upp tidigt till mina små kycklingar. får även påökning i min lilla hönsfamilj, hönsmamma som jag är :) aaw, va underbart livet är. om man inte bara var såhär jävla äckligt tjock, år mc med lina förut och kinamat med pappa förut.

ae usch fy blä, blir nog att önska sig wii fit i julklapp, en pillatesboll med cd-skiva och ett gymkort. check!

hörs senare. jag fixa om bloggen lite.. :)
sugen på det iallafall! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0