dag 01 - om mig

vad ska jag skriva om mig? hm.. jag är rätt ointressant!

jag heter Johanna Peterson Malmberg, min bloggnamn är från: Frida Maria Johanna Peterson Malmberg.. aa, precis. jag bor i haga / hos pappa & bor i stan (söder) / hos mamma. Är 17 år, fyller 18 om mindre än 3 månader (a) längtar som fan. är egentligen blond, var vit i håret för ett år sen men nu är jag svart typ, lite förändring va? aa, bor "heltid" hos min pappa nu, för att jag har äntligen insett att jag har en mamma som inte bryr sig speciellt mycket. Jag går på haga gymnasiet första året på samhällslinjen. jag har tre katter, två hos mamma & en hos pappa & sen en hund hemma hos pappa. vad ska man skriva mera?


thats me! ;)

det kommer flera dagar då jag ska berätta om annat. hejrå, puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Johanna då :) hur kan en tjej vara så ur gullig & ringt sööt & fin ju ..

2011-03-15 @ 09:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0