dag 02 - min första kärlek

alla vet nog redan vem som är min första kärlek & det är august nöjd. ska man berätta nu eller hur vi träffades eller vadå? :O ää, får väll göra det!

august skrev till mig på sms en kväll & frågade vad jag gjorde. fredrika bromander var med när han smsa & som många kanske inte vet så var fredrika & august tillsammans 2007. så vi började skriv sms till varandra, men jag sa inte till någon av mina kompisar och verkligen inte till fredrika. jag visste att hon skulle bli sur på mig om jag skulle träffa hennes ex. sen när jag berättade om honom i skolan för några kompisar så var dom inte så possetiva till det. men sen träffade jag honom iallafall i smyg typ, den 29 december 2008. det hände lite saker, sen på nyår träffades vi igen, sen på nyårs kvällen/natten så tänkte jag bara på honom. sen när klockan slog tolv vare en kille som ville ge mig en nyårs kyss, men jag sa till honom att jag hade en kille.

efter nyår träffades vi ganska mycket & ungefär den 10 januari frågade jag honom om vi var tillsammans & det var vi tydligen. eftersom att vi inte visste när vi blev tillsammans så tog vi datumet då vi för första gången träffades. vi sa att vi älskade varandra redan efter nån månad, men jag kan säga att redan i april ungefär så visste jag att jag älskade honom. vi hade ganska mycket problem med andra tjejer som var avundsjuka på mig för att jag hade honom & det blev ganska mycket skit av det. men vi löste det alltid, men blev värre varje gång tyvärr, men eftersom att vi visste att vi älskade varandra så gick det alltdi över. vi var tillsammans i ett år och två månader. det tog slut efter att jag kom hem från usa & august från thailand, vi sa till varnadra att semestern inte skulle göra att vårt förhållande tog slut, men han svek mig! det var han som gjorde slut, men jag höll på att göra slut innan vi skulle åka iväg, men det vill han inte erkänna än idag (att jag tänkte göra slut först)

august tog min oskuld & det var med honom jag fick uppleva min första kärlek med. jag kan erkänna att jag fortfarande älskar honom, men jag tycker att han är låg som håller på att umgås med små tjejer, så även om jag älskar honom tror jag inte att jag skulle vilja ha honom tillbaka! men jag kommer alltid att vilja vara vän med honom, så det är helt over med honom, bara så att alla vet! :)

har ingen bild på oss två tyvärr.. inte på den här datorn! :)

Kommentarer
Postat av: anonym

ingen gillar fredrika, blääää!

2010-12-02 @ 19:12:10
Postat av: Anonym

men ursäkta? varför säger du så? tror nog att det finns många som älskar henne & sen många som inte känner henne som hatar henne då tydligen?

2010-12-02 @ 21:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0