dag 03 - min första kyss

har inget bättre för mig så tänkte skriva nu dags 3.

känner verkligen att man blir väldigt personlig & sen mitt förra inlägg har statistiken verkligen gått uppåt. nu blir det mer spänning, nämligen min första kyss. den var ganska failad. om jag inte minns fel så var det den 2 eller 3 juli 2007 (med tunga nu alltså) det var med min första riktiga kille som jag hade "snott" från en av mina bästa vänner. haha, vilken liten tjuv jag är (a)

han skulle åka hem på sin moppe (han var 92-a, ett år äldre, t börjar hans namn på) vi skulle säga hejdå, sen då kysste han mig & jag kysste han tillbaka såklart, kommer inte inte ihåg så mycket mera. eller jo att min lillasyster och mamma fick och plockade sniglar på tomten. carro (min syster) tjuvkikade på oss & hon hade fått någonting att reta mig för i några dagar. haha. vi var iallafall tillsammans i en månad knappt, sen tog det slut. han har hört av sig i perioder men jag orkar inte med honom, så vi är inte kompisar eller nånting. men haha, jag kommer fortfarande ihåg hur han luktar!! wierd va? ;D

aa det var dag 3.. ciao! :I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0