Dag 04 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig


har inte så mycket tid till att fotografera mig själv asso.. hehehe ;)

fakta about me:
1. har velat ha en råtta eller gebil på senaste tiden
2. saknar min morfar varje jävla dag
3. har gått om ett år på gymnasiet
4. har en skönhetsfläck på vänsta överläppen som jag alltid täcker
5. är besatt av sällskap (vänner)
6. älskar att kolla på filmer som utspelar sig förr i tiden
7. jag gör ingenting med mitt hår vardagligt (knappt på fest heller), kanske lite hårspray bara
8. handlade upp 13 tusen på 4 månader typ :)
9. älskar smink, mitt nya interesse, love it!
10. är en ganska osäker person, fast vet vad jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0