Dag 05 – En sak jag ska göra innan jag blir 30

bara en sak? :(

det är väll isåfall att åka till usa och se allt. san fransisco, los angels, las vegas, new york, hawaii, miami, alla nöjesparker aa allt. vilken jävla upplevelse. älskar usa.. har några sälktingar där nere, pappas kusiner och deras barn. skulle vara så himla kul att åka dit och hälsa på dom.

skulle vilja åka med någon som man delar intresset med, kanske en pojkvän, det skulle ju vara det bästa, annars skulle jag nog åka med pappa. han har vart där förut och det skulle kännas så mycket enklare att åka med honom. aa, så om jag måste välja en sak äre att åka till usa och sen allt, typ vara där några månader. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0