Dag 06 – Det här är jag beroende utav

oj, fan vad svårt.

jag är nog mest beroende av sällskap. jag hatar verkligen att vara ensam om jag är ensam känns det bara helt tomt innom mig och jag undrar varför jag ska leva kvar. visst, jag kanske är emo, men det är så jag tänker. så jag måste alltid och vill alltid ha vänner nära eller familj, helst vänner! för det här har jag fått för mig sen mina föräldrar skiljdes, alla pratar om att det är skönt att vara ensam men fan heller. usch, jag hatar ordet, hatar ensamhet. mår dåligt av det.

ibland känner jag mig så på om jag smsar kompisar eller killar. kan inte sova ensam heller, ibland kan det gå så långt att jag får sova med pappa eller mamma. hatar det verkligen, ligger och tänker att jag är ensam och så kan jag inte sova. men kan säga att det typ aldrig händer så! :D nån enstaka gång bara..

aa jag helt beroende av sällskap. men nu ska jag inte störa mer, ska sova. ensam :(
ae föresten ska kolla på o.c först lite (a)

puss & godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

om du är så jävla beroende av sällskap sluta va fitta mot dom som har brytt sig

2010-12-06 @ 11:43:30
Postat av: sv:

haha? har aldrig varit "fitta" mot dom som bryr sig? oh ifall jag nu vart det, varför säger inte personen/personerna att jag varit det? fegt att vara anonym ;)

2010-12-06 @ 16:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0