Dag 07 – Min bästa vän

har massa vänner, bästa vänner. mina vänner från basketen och det är moa & linnea! sen så har jag fredrika som jag kännt sen sexårs, bästavän oavsätt typ! :) sen har jag mina "nya" vänner och det är camilla & lina!

camilla och lina:
träffade camilla när vi gick media tillsammans på kungsgård. först i början var vi inte ens med varandra, sen helt plötsligt så var jag med henne och sara adolfson (också en av mina bättre vänner) det började med att vi skulle byta linje och skola. vi gick tillsammans till syon och då blev vi kompisar. fatta liksom att vi visste att vi skulle bli as bra kompisar och så skiljs vi. lite komiskt, men vi har dö bra kontakt iallafall, hon är mit lilla syre, klarar mig inte utan henne! :D sen så var vi mycket i skolan och sen när sommarlovet kom började vi vara påriktigt, då kom även lina med in i bilden, hon följde med camilla när vi skulle ses, lina hade fått reda på att jag höll på med en kille som hon hållt på med innan mig, så hon tyckte inte särskillt mycket om mig tydligen? haha, men jag visade nog att jag inte var som hon trodde och nu kan jag typ inte leva utan min katt. så liten är hon, hon är 94-a? :O hon ser ut som en 97-a liksom? :P hahah.. skulle aldrig klara av att vara utan dom där två tjejerna, dom har gjort mitt liv lite till en menning :)


bilderna är från i sommras när vi var i göteborg, madde är även med och henne har jag kännt sen jag var tre ungefär, lite roligt att vi umgicks i sommras, roliga minnen med henne! :) (hon och camilla jobbade tillsammans i sommras, så dom lärde känna varandra!)

så jävla sexig milla.

älskar den här bilden <3

moa och linnea:
jag skulle börja spela med flickor 93 i basketen, då var både moa, linnea & sofie där. kommer faktiskt inte ihåg så mycket av hur vi lärde känna varnadra, men med dom fick jag uppleva tonåren med, fest och lite sånt där. finns otroligt mycket minnen med dom, vi har kännt varnadra i ungefär 5 år. vi har glidit isär otorligt mycket, men vill verkligen inte förlora dom, så jag försöker att träffa dom så ofta jag kan, har alltid roligt med dom. puss på er, ni betyder så otroligt mycket för mig. love u guys <3

när vi var i sälen i april, haha, roligaste :D<3

här hittade jag visste en random bild från i sommras, sofie är även med på bilden :)

jag och linnea, så ful bild på mig!!!!!

fredrika:
ja vart ska jag börja? kännt varndra i 12 år nästan, min äldsta bästavän. kan erkänna att som lite var vi inte så mycket, bara ibland, det finns skäll men jag vill inte berätta här. sen när vi blev "fjortisar" var vi otroligt mycket med varandra, hela tiden, det fanns typ inte en stund utan henne. saknar det såklart, men man växer ifrån varnadra, tycker det är synd att vi bråkat ganska mycket på sistone, säger nu inte att det är hon som bråkar det är jag också. men jag älskar min fredrika, vi båda har förändrats mycket, men hon kommer alltid att vara min bästavän, vad hon än säger. :D jag vet att hon finns där och hon är en super bra vän!! (hoppas jag nu iallafall<3)

okej, jag får bjuda på den där okej även fredrika ;) haha, i sommras! :D

uppdatering!
jag glömde bort en viktig vän, jonna bäckmark. sjukt underbar person. har kännt henne sen i sommras då vi jobbade på sportscamp tillsammans! galna dagar, sjukt rolig är hon allt. det roligaste av allt är att alla våra "jobbarkompisar" trodde att vi var bästa vänner, aa kan säga att vi klickade direkt! love u, puss på dig gummsi! :D<3

där har ni dom! ;) kan säga att jag har inga bilder på den här datorn (min nya) alla gamla bilder på mig, fredrik, linnea och moa är på min gamla dator. det är riktigt sjuka bilder, kan nog visa nån gång ;D

Kommentarer
Postat av: Linnéa

ååh, tuttis <3

2010-12-09 @ 11:34:42
Postat av: moaholdaj

skrutt även fast vi inte ses ofta håller vi ihop i vått&torrt<3

2010-12-10 @ 22:11:32
Postat av: johanna

så klart gullis :) <3

2010-12-10 @ 23:33:04
Postat av: fredrika

finns alltid för dig gumman vad som än händer! alltid bästavänner oavsätt. älskar dig gummna! får ta och ses snart puss! <3

2010-12-11 @ 15:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0