Dag 08 – Ett ögonblick / minne

ett ögonblick? aa, men det var väll när jag föddes, världens bästa ögonblick? nae då men va fan?

är det som ett minne? vad ögonblick? ååh. skriver ett minne istället då? mm, bra. sämst är jag.


vad ska jag ta, jo kan ta, en otäck sak. jag stog och provade behåar, haha. sen slits dörren upp, min syster står och gal tjuter. jag går ut till henne för att se vad det är som hänt! då står hon i dörren helt nerblodad, hela tröjan och hennes ansikte är helt blodig, jag får paniiik! skriker på pappa, han chillar uppe i soffan och undrar varför det är ett sånt liv där nere, jag bara skriker kom ner! får inte fram nått annat. han kommer ner, (chillar fortfarande) sen när han ser carro, blir det fart på han, vi slänger oss in i bilen och kör i över 100 km/h till sjukhuset.. ae fy fan vilket "ögonblick" !! det var det värsta jag vart med om. btw, hon hade brytit näsbenet och hade fått hjärnskakning, hon fick även en synskada typ. usch, stakars lilla syster <3


så ful bild, men hittade ingen fin, gissa då hur dom andra bilderna såg ut? det här är iallafall när vi var i usa i början av året! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0