Dag 09 – det "sjukaste" jag gjort

har gjort massa sjuka saker. i sommras gjorde jag massa sjuka saker, men eftersom att jag har fisk minne så kan jag inte leta igenom hjärnan och hitta nått speciellt sjukt.. låt mig tänka efter..

anntingen är det sex eller alkohol inblandat när jag gjort sjuka saker, så tänker inte skriva nått om det (som jag kommer på nu) har säkert gjort sjuka saker utan det där med mina vänner. nu kom jag på, aa, lite sjukt var det iallafall, i sommras iallafall. madde och milla jobbade en torsdags och så började dom prata om att åka till göteborg, vad roligt det skulle vara och så. på kvällen satt jag, lina, milla och madde och ringde runt till massa vandrarhem i götet, fick tag på ett och bokade bussbiljetter, dagen efter satt vi på bussen påväg till göteborg, håll med om att det är lite sjukt iallafall! vi hade det jätte mysigt. kom dit, åt ute på restaurang och sen kolla runt på stan och avenyn, dagen efter vart det liseberg hela dagen, sen på kvällen/natten åkte vi hem! :)
vilket sjukt minne! <3


inte samma bild som igår (ifall ni inte ser alltså) älskar dom här tjejorna.


Kommentarer
Postat av: Maddiiee

ääääälska<3333 så jäävla kul! saknar :( <3

2010-12-10 @ 17:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0