haha

jag har suttit här i fem dagar nu.. inte gjort ett jävla skit. nu sitter jag och skrattar för mig själv? jag kommer gå under. i helgen vad händer då? jo jag ska sitta ensam en hel fredag kväll? vart är mitt liv påväg? :(

ps 1. min katt är dö söt som springer runt akvariet och jagar fiskarna som simmar runt i mörkret (lampan går på timer, stängs av på nätterna)

ps 2. kollade på sista delen av tre kronor förut. asså fan vad dåligt slut. jag började gråta, en enda som klarade sig typ, eller nae 6 st som klarade sig. ae, bästa serien med sämsta slutet.

ps 3. nu ska jag kolla på den nya shrek filmen, laddade ner den på svenska. ganska soft! ;)

ps 4. fan vad många ps det blev, men iallafall, det har runnit blod ur mitt öra hela dagen!!! :'((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0