helgen

har inte haft nått internet i helgen. det har varit ganska soft ändå. jag har nämligen vart hemma hos mormor, det är ganska skönt att vara hos henne. hon bor mitt ute på landet, varken tecking eller el. vi tänder massa ljus och den stora brasan på kvällarna och spelar spel och dricker tee. sjukt mysigt hos mormor.

fast nae, hon bor i ektorp i en lägenhet och vägrar att skaffa internet, spela spel kan man inte göra med henne hon bara fuskar så det blir att kolla på massa tråkiga naturprogram med henne (hon vill bo som jag sa) och dricka läsk. sen så tvingar hon i en massa mat, men det är ju bara posetivt, om inte jag bantar som jag nu gör. men det var iallafall ganska mysigt. älskar min mormor berit <3

imorgon blir det skola. längtat faktiskt :( lina ska också med till min klass imorn, så det blir hur mysigt som helst. men måste väll ta hand om henne, en vilsen katt på en främande skola, kan det bli värre? nae!

var på bio med henne nyss iallafall, vi kollade på the next tree days. as grym film, man ville nästa gråta lite..? fast naej. den var awesome! kolla på den vettja.

men nu ska jag skriva lite om det där julkalendern jag har på bloggen... :P så jävla töntigt. sen ska jag kolla julkalndern, asså fan för mig, vad barnslig jag är.. nae ska inte kolla på skiten, jag är fan 17, eller 18 om mindre än 3 månader.. bästa jag :)

hörs snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0