öroninflamation!

usch, har varit sjuk sen i söndags & verkar inte frisk tills på lördag då min pencilin är slut. så det blir en lugn helg för mig. det som mest irriterar mig är att pappa var snäll & köpte julmust till mig (första julmusten för iår ^^) men jag kände ju för i helvete ingen smak av det!!! :( poor me!

för övrigt har min dag sett ut som sen i söndags, vaknar, tar medicin, går upp spyr, snyter mig hela dagen, (äter ingenting, dricker bara), smsar mina kompisar så mycket att jag förstår att dom blir irriterade, kollar tv & film (för att jag orkar inte ens lyfta min arm, till att göra läxor t.ex.) aa, juste, sen pipper det så förbanat i örat också, så dår får jag ont i huvudet & då måste jag knarka ipren.

tycker verkligen inte att ni ska tycka synd om mig, jag skriver bara för att jag äntligen har någonting att skriva om. föresten, idag har jag slagit rekord, 2 st icapåsar fullt med bara snytpapper :)

duschade också för första gången sen i lördags :) sen har jag också legat och tänkt på en sak. fast nae jag orkar inte sitta och förklara. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0