skriver varje dag!

gick in på paow.se förut och då hade hon lagt upp det här. tyckte det såg kul ut så ska göra det hel december! då blire uppdatering varje dag! :)

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Min första kyss
Dag 04 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig
Dag 05 – En sak jag ska göra innan jag blir 30
Dag 06 – Det här är jag beroende utav
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Det sjukaste jag gjort
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Min absoluta favoritlåt
Dag 14 – Det gulligaste jag gjort
Dag 15 – De här har jag gjort för att göra en kille svartsjuk
Dag 16 – Mitt rum
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Ett pinsamt minne
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina rädslor
Dag 21 – Min första fylla
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här saknar jag
Dag 24 – Det här får mig att gråta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0