kommentera lite ...

inget kul oh blogga om man inte får några kommentarer ju! :(

tänkte berätta lite om helgen..

fredag: åkte till Lina, chilla, slagsmål, kundvagnskrasch & sen hemgång :)
lördag: basketmatch, farmor & farfar, bussen till ica smedby, krokek, chill, spel & sen hemgång :)
söndag: vaknade upp sjuk, kolla tv, städade & fixa till rummet, tv & nu datorn sen sova :)

aa, så var helgen ungefär! nu kommer det lite bilder! :)


usch ..

fjortiskaniner

he-he ..

eeh? ..

en söt ballerina sofie ..
det var bilder från fredagen! :)

nu ska jag visa hur duktig jag varit idag!


yes, där sitter jag nu & skriver sååhääär!!

mitt fönster :) hihihihi ..

aa verkligen nöjd med min insats! ;)

Kommentarer
Postat av: kellebasi

jag vill jätteofta komentera dina inlägg o sådär, men det känns som om du tycker att det är tjatigt om jag skriver massa komentarer :/<3

2010-10-19 @ 16:34:56
URL: http://kellebasi.blogg.se/
Postat av: SVAR!

nej absolut inte! :D blir bara glad!! :):)

2010-10-20 @ 00:16:10
Postat av: A

fjortisrum <3

2010-11-17 @ 07:53:29
Postat av: Anonym

fjortis rum? :o hahaah, hatar att ha rosa, men ska göra om nu till jul, ska ha vinröda tapeter och fixa en garderob och sen en ny säng, faktiskt! :)

2010-11-25 @ 22:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0