måndag!

hej :)

länge sen! har pluggat typ hela dagen känns det som. har även vart & köpt biljetter tills på fredag då det smäller, asså vi håller på att dö!

citat från Lina:
- imorgon är det tisdag, då är det bara en dag kvar tills onsdag sen är det nästa fredag! :)
haha, lite smått liten är hon allt<3



aa men iallafall, till det jag skulle berätta om eller visa er! :) gick in på en blogg och hittade ett smycke jag så gärna ville ha, men det kostade 100:- & det har jag inte ekonomi till! :(

så fick inget annat än improvesera, tog ett gamalt halsband & klippte (tog en tång) & bara fixade ihop ett liknande örhänge! :)

resultatet:

aa man ser inte så mycket, men det är grymt snyggt! :D

nu ska jag kolla på det sista till provet imorgon, helt plötsligt fick jag ont i halsen, är det nått slags tecken på att jag kankse måste vara hemma imorgon för att provet kommer gå så himla dåligt? :O

haha, mina fantasier :') 
 
ps. kom ihåg att det är jag som först eller aa typ (iallfall vad jag sett) har sånt där örhänge i örat! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0