sjuk!

har inte orkat med att skriva här. eller jag har inget att skriva så.. aao.

jag är hemma & är sjuk iallafall. eller jag rymde hemifrån några timmar förut, för att kunna gå på dansen med milla & sen träffa lina också & gå på dolphins match! lite mysigt!

sen är det en sjuk grej som har hänt. tänker inte skriva det här. men fy i helvete vilka jävla människor det finns. åå.. man vill bara .. strypa dom! :D fattar inte att man kan vara så dum i huvudet!

ae ska inte göra er för nyfikna så slutar här. men iallafall, mår skit dåligt, ont i hela kroppen, febern åker upp & ner & huvudet sprängs typ. usch.

men skriver så fort jag orkar, vill & kan.

puss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0