change



snyggt va? eller äre fult? :O

äsch, jag tycker iallafall att det är grymt snyggt med lugg. hade det förut också när jag var blond. fint som sagt.

idag har jag vart på stan med linnea & sofie, fikade & kolla runt lite. sen träffade vi även fredrika, moa & becca. sen senare milla & lina. skulle tränat, men vet inte vad som hände, helt plötsligt satt dom på bussen påväg hem & jag påväg till mamma min.

gjorde pizza & sen hjälpte mamma mej med att klippa lugg som sagt. kollade på halv åtta hos mig & idol såklart, till det drack jag pepsi max. hehe.

nu snart börjar ju idol igen. hoppas Daniel & vilken tjej spelar ingen roll, men helst inte malin går vidare :D
btw, fattar inte hur alice kunde gå vidare igår. blir sjukt irriterad på det -.-

fick med mig en vit skjorta från stan, den är från h&m, kostade bara 99:-

men vi hörs senare eller imorgon. dunkar britney spears i högtalarna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0