döda

sjukt. asså. förra inlägget var skumt.

he-he. skulle ju till stan förut. en historia kommer det att bli;

gick till hållplatsen, spårvagnen kom, gick på, åkte till rese, frågar mig själv vart påsarna med det jag skulle byta är? såklart ligger dom kvar i hallen hemma. det var ju bara att gå av och sätta mig på spårvagnen hem igen för att hämta skiten. när jag skulle ta spårvagnen hem ser jag danne gå av spårvagnen när jag går på, ödet? :)

sen när jag är hemma ringer jag till pappa för att han ska hämta mig sen när jag är klar på stan. då är han utanför så vi åker iväg och käkar mos & korv. sen skjusar han mig till stan så jag kan byta skiten. sen skjusar han även hem mig med hunden.

mm, på stan lämnade jag tillbaka leopardklänningen från gina & en tröja jag köpte på veromoda. sen fick jag även med mig en kofta hem från veromoda.


man ser inte så mycket. men min riktiga kamera är hemma hos mami.

nu ska jag fortsätta med det jag gjort dom senaste dagarna (kolla på tre kronor) det är jätte spännande nu, Reine har gjort Annette med barn. och Sanna och Abby är tillsammans, jätte gulligt. he-he .. vad snackar hon om?

usch fan vad jag bara vill träna. ska ju fan springa milen snart, måste ju jobba på kondisen. så jag tar en timmas rundtur med Ludde idag också. (senare alltså)

see u later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0