fredag :))

hej! ;)

jätte dålig uppdatering. men har inte orkat i veckan, ska skriva mer i helgen. ikväll blire haga festen med nårga i nya klassen, sen lördag ska jag träffa camilla & lina iallfall, sen söndag jobba. ska självklart skriva om det efter helgen! ;)

försov mig imorse, vaknade vid halv tio. min lektion började då, så ska gå på nästa & sen nästa. slutar vid två skönt. ska börja med en historia uppgift i eftermiddag sen göra mig i ordning till haga festen. aa, så ser min dag ut typ! :)

tog outfit bilder igår men orkade inte lägga upp dom så dom kommer nu!


haha.. aa, skinnläggings/bikbok - tjocktröja/bikbok & jeansväst/cubus

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera bloggen! :))

2010-09-27 @ 19:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0