god kväll

händelse full dag det här..
skolan först, två lektioner. sen hem hämta lite saker & pengakortet. ner på stan, träffa Sara & Milla. åt thai buffé & myste. sen tog Sara bussen hem, Milla & jag tog bussen upp till skvallertorget. & sen till dansstudion. hehe, aa jag dansade idag, det var riktigt kul & as skönt att få röra på sig. körde ragga, grymt kul, imorgon äre någon annan dans vi ska på. eller jag ska bara testa den ; )

sen hem åt mat & kolla idol. sen datorn. imorgon är jag helt ledig, eller det är skolval, men nae, onödigt. istället har jag lovat mig själv att plugga som ett djur på tyska glosor & samhälls skit. he-he. sen kanske det blir en sväng på stan med Linnea & nån mer, vad vet jag? har bara pratat med Hästen.

mina inlägg kommer bli skit tråkiga därför kameran är trasig men tar med webcamen hos pappa & iphone skit kameran hos mamma.

ni får sova gott, själv ska jag snart krypa ner & kolla på film.. men vilken? hehe.

sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0