godmorgon

hej, ingen uppdarering på länge.

ska hoppa in i duschen snart. först tänkte jag visa lite inköp jag gjorde igår.

sen kommer farmor, ska fika med henne & lite så. hon är så sjuk & det känns bra att träffa henne lite. ikväll vet jag inte vad som händer. måste vara hundvakt ikväll men vi får se hur det blir med det. hade planer & allt inför kvällen, men som sagt man får se hur det blir.

var på stan med jonna igår. den tjejen är så himla söt & go. träffade även min godis igår. fan vad jobbigt det var att säga hej till henne igår. haha :)


min nya älskling.
sen köpte jag även ett brunt skärp & ett leopard hårband.

iförr går så var jag på stan &så, då köpte jag, ett panband från bikbok, jeans shorts från monki & lite annat smått som strumpbyxor, knästrumpor & örhängen (tre par)

nae nu blire duschen innan farmor kommer ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0