i rymden finns inga känslor

sprang ut i regnet förut & dog. köpte pepsi max & annat smaskigt. för övrigt har jag varit i skolan hela dagen idag, haft tyska, samhäll, matematik, naturkunskap & hann även med ett besök ; )

när jag skulle hem sen träffade jag becca & fredrika, följde med dom & fikade på åbys kondis. sen drog jag hem. när jag kom tog jag på mig mjukiskläderna direkt & satte på sims. mys.

ikväll blire godmat & sen bio med popcorn med smör. ska kolla på "i rymden finns inga känslor" & sen får vi vad som händer senare på kvällen.

imorgon ska jag vara med mina bästa. är både ensam hemma hos mamma & pappa. så parti? ;)

ska fixa iorndning min blogg snart, bara så att ni vet ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0