my day





tjenare!

*host* först skolan, sen ner på stan träffa milla, skulle sola men orkade inte. så drog två hamburgare & lite shopping istället. sen skulle vi till dansen, det vart lite problem med bussen, min vi kom dit i tid iallafall. pappi kom & hämta mig efter det, så åkte vi till vetrinären med ludde, bara nån koll. sen drog vi till coop & köpte mat. sen hem, göra mat & kolla på idol samtidigt som vi åt. nu datorn, snart sova.

skola imorgon, hatar att jag börjar 8 & slutar halv 10 sen har jag hål timma till tolv. men måste nog ändå vara kvar i skolan & fixa med lite läxor & så. sen har jag mentorstid & labb. onödigt, men jag måste verkligen gå på dom.

skulle vilja träna imorgon, men har inget gym kort än, Lina & Camilla segar lite för mycket med det där tycker jag. funderar istället på att ta en runda runt strömmen, ganska skönt & mysigt.

men nu måste jag sova. men först kolla på två avsnitt av tre kronor!

paece & love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0