sjuk dag

mm!

börjar dagen med underbar tyska. fick reda på att jag har läxa tills imorgon, 26 st glosor. efter lektionen drog jag ner på stan & träffade mamma, gick & solade, sen åt mat på mc. back to school, ha matte i en halv timma. sen direkt hem.

danne kom vid halv fyra, chilla lite. gick ner med han till bussen (ska träffa milla & lina) sa adjö till han. stressade som fan till bussen (som lina & milla "sitter" på) kommer på den, ingen milla & lina. dom hade stannat kvar i stan. gick upp till stan, tog sen bussen med dom till lindö, där hände det en helt sjuk sak. säger inte här, men kan lova er att det är sjukt! myss & mys

sen hem & göra pasta sallad & plugga på tyska glosorna. aa, det var hela min dag i en liten text. nu ska jag plugga klart & sen krypa ner & sova. imorgon blire skola & sen får vi se hur jag planerar min kväll!

här skulle det vara bilder. men skiten funkar ju inte! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0