skolaaaa

idag var jag i skolan som lovat. pratade med min mentor & jag ska få byta till spanska steg ett istället för tyska steg tre. känns as bra.

träffade melinda, jonna & milla efter & fika/åt macka. räkmacka som jag skrev på facebook ;) sen checka stan som alltid. sen kom även söta Lina. drog sen till ingelsta, bussen körde lite fel, eller så var vi som satt på fel buss? fattade ingenting, men det var ändå jag som hade rätt. jag är ju helt enkelt bäst?

nu sitter jag på papis jobb. vi ska ner & äta snart, thia mat.. :) sen vid sex ska vi till stadium arena & kolla på herr matchen. skulle tränat egentligen men jag orkar inte, huvudvärk & mensont, känns inte lockande då alså. men ska vila, ska tagga som fan till imorgon, då Beccas fest är! :D

nu ska vi springa ner & äta. höres <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0