söndag

hur ska man börja?

träffade lina & camilla nere i resecentrum, skulle fixa lite saker. sen dorg vi hem till min mamma & drog ut hela min garderob så att lina & camilla kunde hitta nått att ha på sig. stress var ordet. sen kom martin & hämtade oss sen plockade vi upp sofie på vägen. sen vart det massa strul men vi hittade på en nödlösning. när vi var klara i stan drog vi stavsjö.

väll där vart det chill & jag vet inte vad. jag skulle dra hem vid elva så mamma kom & hämtade mig då. det vart tydligen kaos när jag hade dragit, skönt det! att jag slapp det alltså! :)

när jag kom in till norrköping släppte mamma av mig vid de geer & där väntade jag på danne. sen gick vi till mcdonalds & hängde. sen vidare till en av dannes kompisar, stannade där tills klockan tre & sen följde danne med hem & så sov vi. skönt fan att sova, var helt död. eller vi kollade lite på solsidan innan vi somande ^^ bus!


idag då än så länge. så har pappa hunnit hämta mig hos mamma & så drog vi & käkade korv med mos. sen släppte han av mig hemma hos honom & nu sitter jag här! ludde ligger på golvet, hur kan man vilja ligga på golvet när man får ligga i sängen? -.-

ae, nu ska jag käka bulle. bye! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0