vad är det som händer?

jag kan inte kontrollera mig själv längre. vad gör jag för fel? hatar dom här perioderna. det är verkligen ingen som förstår mig, det är ingen som frågar heller. önskar att jag hade en speciell person som skulle kunna förstå & hålla i mig när jag dras långsamt neråt.

varför ska jag alltid drabbas, kan jag inte få någon slags hjälp? orkar inte med det här längre. känner mig som fången i mina tankar. vill bara ha roligt, jag har roligt, men inte tillräkligt mycket. vill ha någn vid min sida. att ha blivit sviken är en sak, att bli sårad är en annan. jag har blivit båda. jag kommer aldrig att komma över den här skiten.


om det var någon som fatta, är ni ju helt sjuka. jag fattar knappt själv. skrev det som kom upp i huvudet.

orkade verkligen inte med skolan idag. har världens bästa pappa. ska ner på stan sen för att lämna tillbaka en klänning & byta storlek på en tröja. sen även sola.

det blir väll att ta en lång promenad med ludde senare ikväll. så skönt! ska fan komma igång med träning snart, ska börja träna på world class med milla & lina. tumme upp!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0