emostyle/ how do you do

så himla mycket jag vill skriva, men det går ju inte. då kommer någon/några att bli ledsen, rädd, arg, kanske glad eller besviken på mig. och det vill jag absolut inte att någon ska vara.. så jag lägger det här åt sidan. men inom mig kommer det ju sitta kvar och jag vet inte om jag klarar av att hålla det här inom mig hur länge som helst?

hej iallafall!

jag har varit ganska emo dom senaste dagarna, jag har ingen koll på vad jag håller på med. blir arg för allting och vad som helst. jag gör sakerna och allt som händer för stort och alvarligt än vad det egentligen är. jag hatar mig själv för det här.. jag försöker verkligen att vara glad utanpå, men jag kan säga er att jag är inte så specillet glad. inte nu iallafall. jag har tidigare berättat att jag kan vara ganska kräsen när det gäller sällskap, att jag alltid vill prata med någon eller att någon ska vara med mig. jag är inte sån längre, jag hatar sällskap, jag skulle kunna sitta ensam i mitt rum hur länge som helst. jag vill inte ha någon i min närhet längre, jag vill vara ensam, helt jävla ensam. mår som bäst då.

jag var bar tvungen att skriva det där. jag skulle vilja skriva allting.. men jag kan verkligen inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0