fredag

hejsan :D

jag vene vad jag ska skriva! är så himla glad nu iallafall, har precis fått reda på att jag fått sommarjobbet på sportscamp! överlyckilig verkligen, jonna och jag i sommar, kommer bara bli bäst! :D sen så har jag även fått besked om valen i tvåan och hade fått det jag verkligen ville ha :)

period 1 & 2 : tecken språk
period 3 : make up 

så jag kan verkligen inte klaga nu! nu ska jag ner och sola med jonna sen på stan en stund och sen färga mitt hår. vill inte ha gult. och tyvärr kan jag inte lägga in bilder, så det kommer så fort jag kan lägga in dem! :D

men kan bjuda på en bild sen jag var blond för förra sommaren :)

åh, ge mig sommar.. kolla vad brun och allt! <3

nu ska jag dra. pussen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0