påskmysssssss

hej igen! :D

(shit andra gången idag....) jag har precis ätit äcklig påskmat, i början är det ju as gott. sen bara.... eeuwk, spyhink tack! men aja skit samma :)

jobbade och slet förut, har efter andra dagen fått en arbetskada. as ont i handen! ;) men mitt jobb är klart där nu iallafall. i sommar blir det sportscamp! längtar! :D<3

vet ej om det kommer bjudas på någon efterätt, men jag sparar mig nog till typ elva :D ska på hemligt uppdrag.. så ska dra om en timma! :)

vi brukar alltid att äta ostkaka som efterätt på julafon och sådär. men va fan äter man på påsken då? :O typ, äggkaka? eller fan vad dum jag är! man äter ju sitt påskägg, fick mitt idag! eller när i helvete är det annars man ska få det då? fick ett av mamma och ett av bästa mormor! <3

nu ska jag äta det! :D haha.. (märker ni att jag är på bra humör?) ;)

puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0