sjuk dag.. hehe

hejsan ;)

jag har varit hemma idag, har ju precis fått pollen chock och har as ont i halsen, det kliar både där och i näsan. inte alls speciellt kul. skulle tränat idag men kan ju inte.. :(

camilla kom till mig efter att hon slutat, pratade ut lite och sånt där skönt! :) och idag var det ju sommar ute :D så vi gick till hemköp och köpte cola och satt i solen ett tag. sen helt utan anledning kom vi in på att jag skulle bli blond och sådär.. en kvart efter så befann vi oss i hemköpkön med ett packet mood blonderings färg.. så aa nu är jag blond igen ;) eller orange/gul.. haha men millo och jag ska färga det igen på onsdag, så blir jag alltså blond till helgen får vi hoppas. usch jag ser inte riktigt klok ut, ska ha keps hela dagen imorgon.. :D måste ju vänja mig.. haha!

det var allt jag ville säga. har fått intenet hos pappa nu och han kommer och hämtar mig snart så jag ska lägga in bilder på mig senare så får ni även se resultatet! ;) skoj va? :D

puss så länge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0