they call me hell

lovade ju att skirva så jag gör det nu. ska bädda om min säng nu så det blir fräscht och mysigt, sen krypa ner och kolla på jersey shore! är besatt av det nu ._.

åkte till ikea vid klockan halv sju, körde dit och det gick skit bra. fick även köra lite när vi hade lämnat släpkärran, min syster har fått en säng så därför vi hade den. så blev mycket körande idag, tycker seriöst att jag är as grym på att köra och jag känner mig säker, men inte så säker att jag inte kan sitta och köra själv, pappa och trafikläraren får allt sitta bredvid mig ett tag till! ;)

tänkte visa vad jag fick med mig hem från ikea och sen även 3 klädköp som jag gjort dem senaste veckorna! :)


nya sängkläder :D


lampa som jag ska ha över spegeln "sminkbordet"


lådor jag ska ha mitt smink i på sminkbordet! :D


sittdynor som ska vara på pallarna till sminkbordet ;)


spegel jag ska ha på sminkbordet.. haha fan vad mycket jag ska ha ;)


fick med mig en ny sminkväska, den är inte så snygg men exakt den storleken jag ville ha och så!! :)


pallarna och benen till smink bordet, skulle köpt en vi planka också eller vad man säger, men det fanns inte, så jävla dryg! så ska köpa den nästa vecka.. hehe :)

kläder!!


söt sommarklänning, är kär :) från h&m och kostade 199:-


den här har ni sett, den är från gina tricot och kostade 199:-


en till topp, men måste lämna tillbaka den! :( för att byglarna på sidorna sticker upp och känns som nålar upp i armhålorna, gör as ont. så måste nog lämna tillbaka den.. :(

så det var allt, köpte även en taklampa men den var inte så kul att visa, hehe :)

nu ska jag sova. puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0