U Smile

heej :D

förlåt att jag är sämst på att blogg, inte på en hel vecka! :D knaas. det har varit ganska mycket i mitt liv just nu, men det är för privat för att berätta! :) hoppas ni inte blir allt för nyfikna! ;)

jag har ju som sagt flyttat och haha, inte till nått jävla hus.. utan vilbergen! egentligen vill jag inte alls bo där. känns inte som hemma, sover just nu på en madrass för att dom håller på att tapetsera mitt rum och lite av resten i lägenheten. tänkte bjuda på ett litet videoklipp när vi har fått i ordning lägenheten och lägg upp på bloggen. blir lite kul och annorlunda! :)

jag har ju tidigare sagt att jag tycker att det är väldigt kul med smink och sånt där, så jag ska göra en egen kategori om smink och satsa lite på det. tycker ju som sagt att det är kul! :D

nu, eller snart ska jag iväg och träna, men ska sola först. kötta på friskis.. men inte länge till. för vi ska ju skaffa ett eget litet hemma-gym! kommer bli grymt, slippa betala dyra gymkort och sen bara kunna träna utan att behöva svettas bland folk och köra när man har tid och lust! :D griimt!

ska dra mig nu, men kom precis på att jag inte har några träningskläder här? haha..

ska kolla om pappa kan installera internet ikväll så ska jag blogga då isåfall. annars ska jag prova på mobilen! :)

puss på er, så hörs vi! :D

Kommentarer
Postat av: Felicia - 18 år & lyckligt gravid

sv: Haha tack så mycket! :D <3

2011-04-07 @ 08:20:21
URL: http://feliciasbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0