. one thing

hej! :)

sista dagen på mitt sommarlov i svergie. har massor att göra idag och fixa inför imorgon.

- välja ut kläder osv
- tvätta
- laga mat
- till friskis & träna med moster
- hem till mormor & käka middag
- hem till mamma & hämta det sista
- hem till pappa packa klart och sova

är ju inte sådär jätte mycket. men det jag är mest rädd för är att jag ska glömma någonting, jag lovar er att jag kommer att göra det. nånting viktigt eller bara nått litet som man ska ha nån enstaka gång. typsikt! ska försöka få med mig allt. ;)


igår var jag ute på kvällen och åt kinamat med pappa. väldigt mysigt och trevligt. fick även veta att min lilla syster har kommit in på ett läger för unga blivande artister. är det inte lite sjukt eller? är väldigt glad för hennes skull, tänk att hon var en av 2000 som sökte och av dem tar de bara in 45 st. tycker jag är väldigt bra gjort av henne! :)

vi hörs, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0