. watch how good i'll fake it

tjenare!
kom precis hem från stan. har vart med linnea och "chillat" lite. träffa henne vid lunch tid, så käka vi på paus. sen kolla vi lite på stan & shoppade lite. & senare innan vi drog oss hem vart det en fika på wyanes. ska träffas igen sen vid halv nio, så ska vi på bio! ska se på "jag saknar dig" tycker att den verkar bra, gillar svenska filmer! :)
fick med mig mycket hem till garderoben. fick ju lön igår, eller var det i onsdags? äsch, slösade ganska mycket, så nu mår jag dåligt. ska inte fortsätta såhär.. haha!

här är det jag fick med mig hem:

"klänning" (den är inte lila, utan grå?) 99:- h&m


klänning/linne (blå) 99:- h&m


klänning från vero moda 179:- & skärp från h&m 49:-


transperant linne från vero moda 129:-

nu ska jag fixa käk, tacos på menyn! sen bio mys, ska poppa egna popcorn & va allmänt mobbad. imorgon blir det sjuk utgång med tjejerna! ;)
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0