. you give your life to me

01.43 är klockan och jag säger hej igen!

jag har skaffat photoshop (testa 30 dagar) as kul och sitta och hålla på i! så jag passade på att göra min framtids tatuering. jätte slarvigt och dåligt, jag är inte så bra. haha. jag ska iallafall boka tid till den veckan efter att jag kommit hem från turkiet. :)

om ni glömt bort så ska jag göra min 'what would i do without your breath' men jag vet inte om jag ska ha den i nacken, mellan skulderbladen eller ner längst högra låret!? svårt.. besluts ångest. vad tycker ni är snyggast?

sen funderar jag starkt på att göra en liten tatuering nu när vi ska till alanya! ;) men den blir hemlig isåfall tills jag kommer hem! ;)

här kommer bild på den jag ska göra och boka tid till!

alltså det är inte exakt den här, den riktiga duvan finns på min morfars grav men inte kunnat lägga in den bilden på datorn, så det får bli sådär sålänge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0