all i need have is you

kan inte sova.
idag kan man säga att jag verkligen råkat ut för en chock. ska inte gå in på detaljer, men att en människa kan vara såhär, sickness. skit samma. tillbringade eftermiddagen med bästis jonna, gick till napoli och käkade, jag sallad (nyttig) hon pizza (bakis). hehe, sen vart det en solning. sen hem och styra. har inte gjort något mera. suttit vid dator, kollat film. är as trött, så ska sova snart, eller försöka.

imorgon (idag) blir det stan med jonna (ska fan köpa mig en klänning och vara som alla andra, tror jag), sen handla med mamma tills på lördag & sen taco kväll hos mormor med moster, mamma & carro. mysigt. så vi hörs kanske imorgon! pussen
en söt bild. not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0