dålig start

hej, det var ett tag sen jag skrev. men nu är jag här iallafall, haft en halv dålig start på veckan. inte på topp om jag ska säga så.

ja, vad ska jag berätta om? att igår var jag och träna med jonna, att jag har solat 3 gånger på 4 dagar, att jag färgar håret just nu & ska snart gå och duscha. hehe. mm, idag var jag iallafall i skolan, lektioner, som vanligt, visade upp en dans jag och lina gjort på idrotten (läxa) sen var jag på stan med mamma, köpte hår färg, en parfym, käka kebab & visade vad jag önska mig i julklapp osv, försökte även att fråga mamma vad hon ville ha, men fick inget svar, så hon får nöja sig med det hon får! ;)

nu ska jag skölja ur håret, mamma tjatar, sen ska jag kolla film & sen sova, är sjukt trött. :)
im sexy and i know it (sån dag äre idag)

puss!!!! ps, nu mår jag bättre, love u bff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0