det känns när jag kommit hit

hej
håller på att städa mitt rum hann inte igår, sov typ. men nu ska det bli kliniskt rent. idag kära vänner var jag i skolan. fick reda på mitt matte prov och jag var 4 poäng ifrån G.. aså fan, kommer aldrig klara matte a. sen på tisdag ska jag göra ett matte b prov, jag har inte ens haft matte b, typ bara 4 lektioner. kommer ju gå skit bra, så ska plugga lite matte sen! -.- sen så hade vi svenska och sen käka vi jul tallrik, men va fan har dom i rödbetsalladen, typ pizza sallad? usch, ingen höjdare. stan efter det en jätte snabbis.

har tänkt på en sak, vem har sagt att man ska ha en klänning på nyår? jag ska vara lite "annorlunda" med att inte ha det. tänker köra på kjol och en fin top, eller svarta jeans, varför inte? om man har sminkningen och toppen så blir det perfekt! ;) ska leta fram nått extra fint här nu, ska kolla lite internet sidor.

tror inte jag har nått mera att dela med mig utav, nepp. så nu ska jag fortsätta med städningen. så kanske jag skriver nått senare! :D
dagens fina oufit... jenas och en lång vit tröja barra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0