godmorgon!!!

godmorgon ;)
ska berätta för er hur min natt såg ut, skulle upp och gå på toa. tände inte lampan i köket som jag måste gå igenom, går, sen så bara faller jag framåt och slår i mitt smalben i diskmaskinen som står öppen. sen så var det en kniv i diskmaskinen också som stog rakt upp och eftersom att jag föll över så fick jag ett sår på låret, men det syns inte så mycket som tur är. satt där typ i tio minuter och tjöt.. haha, men jag är verkligen jätte jätte känslig på min a smalben. sen efter ett tag fick pappa gå upp och hjälpa mig upp och bära mig till sängen. usch, inte kul. sluta med att jag fick somna kissnödig.

när jag vaknade imorse så kände jag ingen smärta alls i benet, men när jag gick upp så värker det som faen. till och med nu när jag sitter. haha.

ska prata om nått mer roligt nu, ska till skolan snart och ha teckenspråk. sen ner till stan och sälja en topp. men nu ska jag sminka mig och ta på mig och sen hoppa ut till bussen, hur ska detta gå? ska jag halta hela dagen och se muppad ut? fett illa.
sött nattlinne puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0