gran'ma häng

hejsan :)
just nu så ligger jag i mormors säng oh myser framför tvn. kollar på nått norsk program om tomtar haha? vilka sköningar som kommit på det programet. har vart här hos mormor typ hela dagen kom efter jag slutade skolan vid halv ett. har ätit mat och sovit, som ett litet barn, så känner man sig hos mormor.

kollade ju på julkalendern imorse (inte klockan 7, utan jag kollade på datorn) man kan inte döma en julkalender efter ett program, måste se 24 avsnitt för att kunna döma den. mend en verkar väll helt ok, fan vad jag är töntig. men det hör ju till julen, en tradition. älskar traditioner.

aja, nu ska jag sova lite til tror jag, sen ska vi käka en traditionell macka som alltid morfar gjorde när han levde. mormor och jag brukar alltid käka det när det finns tillfälle. hihi.
visst är vi ändå lite lika, haha. söta mormor. (jag bjuder på den där minen, hon ville bara ta en bild.. sen fick det räcka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0