I CAN SEE STARS

börjar med en bild från igår.
sitter och lyssnar på bästa darin, han som många andra artister ska få en egen kategori nu på min spotify haha! :) idag har jag slappat. gick upp vid två typ, sen fixa mig och så, pappa kom och hämtade mig så åkte vi och handla på maxi. fick med mig lite saker hem som schampoo, inpakning, tuperingskammar, deodorant & en handduk, kan visa någon dag när jag använder den! :) sen fick jag med mig en julklapp också, nu återstår det att köpa till pappa, syrran, mormor, farfar & en till julklapp till spelet vi tjejer ska köra. ;) nu sitter jag och pluggar, har prov imorgon på NATURKUNSKAP & på tis har jag matte b prov. fett.

sen har även jag och linnéa prickat in massa med träning hela denna veckan & nästa vecka. måste seriöst gå ner lite i vikt nu, blivit alldelles för mycket alkohol & läsk... så bara vatten denna vecka (att dricka alltså) :D nu ska jag plugga vidare och försöka få ett litet g imorgon, ska även ha möte på morgonen. kill me.
puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0