merry christmas

hej. sämsta på att blogg, i know! :)
idag (fredag) har jag firat jul med mamma, moster, mormor, carro & vivvi :) väldigt mysigt. fick lite presents och åt god mat, är helt tjock nu.. inte bra till utgången tills söndag & imorgon (lördag) ska jag äta ännu mera för då blir det att fira jul med pappa, farfar, farmor och carro! :)

det jag fick av mamma var, 500 kr, parfym diesel loverdose, make up store presentkort, mysiga strumpor & lösögonfransar. sen fick jag av dom andra, underkläder, 500 kr och makeup glitter. jätte nöjd med presenterna & imorgon kommer jag få en till present av mamma, tror det är typ hudlotion och sånt där bra att ha saker. :)

nu är jag skit trött och ska upp typ elva imorgon, ska till pappa och göra mat och styra. sen blir det en till mysig julafton. :)
puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0