my christmas list


♥ locktång, remington
♥ en svart matta, till rummet
♥ smink borstsätt
♥ ögonskugge palette
♥ skor från din sko
♥ diesel parfym, loverdose
♥ makeupstores primer osv! (presentkort)
♥ presentkort och pengar

riktigt nöjd med min lista i år. haha. hoppas på att få det mesta.. men vem gör inte! jag tror jag är rätt bortskämd när det gäller jul & födelsedagar, jag har ALLTID fått det jag önskar mig. men när man va mindre så kanske det inte var lika dyra saker som man önskar sig idag. funderade förut på att räkna ihop allt och se vad det kostar, men vill inte, för då kommer jag må dåligt sen. haha.

har inte mycket att säga. ska sova nu, har jätte ont i huvudet. paain, imorgon har jag nationella prov i matte A får hoppas verkligen verkligen att jag klarar skiten, så jag slipper det sen!!!
bild på mig från i lördags. hihi. puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0