onsdag, känns som måndag

idag har jag sovit nästa hela dagen. jag ligger hemma med feber (tror jag) hade det igår iallafall, huvudvärk och förskyld. mår inte bra med andra ord. har fått lite gjort, har skickat in lite arbeten och fått lite gjort. nu ska jag ta tag i mitt rum, det är så himla stökigt. tror jag ska ta före och efter bild, det är ingen vacker syn men men.. vill visa hur duktig jag är. pappa kommer hem kl. 21 då har han med sig julmust & glass. jag brukar inte gilla glass, men just nu är jag sååååå himla sugen. konstigt.

inte kunat träna heller på hela veckan, känns surt, men får hoppas att jag kan ta mig till friskis imorgon och köra lite lugnt. måste bli "smal" tills vi åker utomlands ju för fan! haha :)

gårdagens outfit
haha, smex
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0