otjejig

igår när jag satt och kollade på youtube så kom det upp en ruta med ett spel. det spelet körde alltid jag och august när vi va tsm & jag kommer ihåg att jag tyckte det var så jävla kul, även om jag var sämst. det roliga var också att jag var så jävla rädd hela tiden, spelet var skräck, man skulle skjuta zombies och det kändes verkligen som det var påriktigt för det var skit bra grafik, det heter fear 2.. om nån vet vad det är. spelade det ju bara för att han körde det, men nu när jag tänker efter så skulle det vara jävligt kul att köra det, så sa till pappa att jag önskade mig det i julklapp. hur otjejigt är det inte att sitta framför ett ps3 och köra ett skjut spel på en lördagnatt? hahaa!

bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0