gårdagen

aa, nu har inte jag några bilder. det hade jag inte i huvudet just då, att fota alltså! så milla & alla andra som tog bilder får skicka dom till mig, så får jag lägga upp dom här sen! :)

ska visa lite vad jag fick av mina söta vänner!.. ^^



av mina bästa lina & cami! söta är dom, hade gjort ett fint minnes album. fast det är endast dom & mina andra närstående kompisar som får kolla i den! ;D ett litet smakprov där ;)


detta fick jag av madde & linnea. maddes egna smycken & presentkort! :)<3


det här är från sötsofie. gulliga hon! :)<3


från moa.... fina sommar nagelack & sköna armband! :D<3


en töjning av melle & jonni..<3 precis den jag ville ha! aa, det är typ "diamanter", man ser inte för kameran är dålig i mörkret!


av milla, lina, sofie & julia. bästa jackan tack bästa! :)<3

sen så gjorde jag ju sminkning igår på make up store & fick med mig lite saker därfrån!


"diamanten" var en gåva! sen en cake eyeliner (den lilla svarta) med penseln, svart & rosa (blir lite guldig när man tar på den) ögonskugga! :) fint hårstrå på bilden också!

sen hade jag ju lovat att visa min långa kofta jag köpte för ett tag sen..



jätte dålig bild tyvärr, men den är as snygg på & skön! :)

så nu är det nog! ska kolla på big brother nu & vänta tills det blir imorgon. ska fira mig på bacchus imorgon med pappa, syster, farmor & farfar. då blir det plankstek & glass(hoppas dom har banana splitt?) haha :D

pusspuss!..

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg du glömde shotsglasen :(

2011-02-27 @ 19:11:13
Postat av: Anonym

juste fan, det var för att dom var hemma hos mamma! :(<3

2011-02-27 @ 20:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0